بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در باید با توجه به نکات زیر پرداخت
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در باید با توجه به نکات زیر پرداخت1، کار و فراغت و تفریح

بیماری های کلیوی به علت کار زیاد، فعالیت های بدنی، اغلب هماچوری افزایش می دهد، این باید انجام شود با احتیاط به زندگی، توجه به استراحت در بستر، ورزش با شدت متوسط ​​برای جلوگیری از اواخر شب، خستگی و استرس فیزیکی است.

2، پیشگیری و درمان بیماری های التهابی

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در فعالانه حساسیت و عوامل مستعد کننده، مانند دستگاه تنفسی، پوست، روده ها، عفونت های دستگاه ادراری، درمان جوش، عفونت های قارچی، التهاب لوزه ها به علت تکرار ناشی از مو هماچوری لوزه ممکن است از بین بردن. عفونت التهاب، درمان فعال.

3، روح بازگشت nursed به سلامت

وجود خون در ادرار بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، درجه استرس روانی، افسردگی و بدبینی متفاوت است. بنابراین، در زندگی روزمره، ما باید همواره توجه به کلمات و اعمال، وحشت، جیغ، و غیره پرداخت افزایش اضطراب و ترس بیمار، آن است که روح nursed به سلامت بسیار مهم است. به حداقل رساندن عوارض جانبی تحریک ذهنی بیمار احساس راحتی، به منظور تسهیل بازسازی این بیماری است.

4، پیشگیری از اگزوژن

بیماران کلیوی اغلب به عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، التهاب لوزه ها، بدتر از ترک به علت، باید آن را جلوگیری از سرماخوردگی، مانند ضعیف فیزیکی، سرماخوردگی می تواند ورزش با شدت متوسط، افزایش مقاومت در برابر جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی.

5، پیشگیری از اختلال عملکرد کلیوی

عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار پیش آگهی طولانی مدت نفروپاتی IgA در رایج ترین در افراد مسن مردان شروع و یا هماچوری مداوم با پروتئینوری عظیم، و یا در بیماران مبتلا به فشار خون شدید، و غیره، برای چنین مواردی باید از نزدیک مشاهده است، متصل اهمیت زیادی برای، و به اقدامات حفاظتی به موقع و معقول، در نتیجه مسدود کردن نفروپاتی IgA در، قبل از توسعه به نارسایی کلیوی برای رسیدن به هدف از درمان ضد تغییر دهید.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: یادداشت,نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: